Για αγορές άνω των 50 € ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210 66 55 000
0

Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις


1. Πώς ξέρω ότι τα προϊόντα είναι αυθεντικά

Όλα τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα SprotGallery.gr  είναι 100% αυθεντικά και τα προμηθευόμαστε από αξιόπιστες εταιρείες της Ευρώπης και των Η.Π.Α. Οι συσκευασίες τους είναι οι γνήσιες, αρχικές συσκευασίες των κατασκευαστριών εταιριών.


2. Γιατί να αγοράσω online από το SportGallery.

Γιατί το SportGallery.gr σας προσφέρει μια πλούσια συλλογή από καινούρια, αυθεντικά, επώνυμα αθλητικά είδη σε τιμές χαμηλότερες των καταστημάτων! Αυτά μπορείτε να τα αποκτήσετε με ταχύτητα και ευκολία σε όποιο μέρος της Ελλάδας, και αν βρίσκεστε. Μέσα σε λίγα λεπτά θα έχετε ολοκληρώσει την αγορά σας και πολύ σύντομα θα έχετε το προϊόν στα χέρια σας, αφού όλα τα προϊόντα, που υπάρχουν στο SportGallery.gr, είναι άμεσα διαθέσιμα!


3. Τι χρειάζομαι για να παραγγείλω μέσω internet;


Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας υπολογιστής με πρόσβαση στο Internet και διάθεση για αγορές. Δεν απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας. Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, δηλαδή σε μετρητά, στον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής με την παραλαβή της παραγγελίας σας


4. Πότε και πώς μπορώ να επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών ;


Μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών όλο το 24ωρο με email στο support@sportgallery.gr καθώς και τηλεφωνικά στο 210–6655000:

Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00 -17:00 &

Σάββατο 10:00 -17:00


Παραγγελίες


1. Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;


Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε, ολοκληρώθηκε σωστά και έχει φθάσει σε εμάς.


2. Θα πρέπει να γίνω μέλος για να μπορέσω να αγοράσω;

 

Ναι η εγγραφή στο σάιτ ειναι υποχρεωτική και τυτόχρονα πολύ εύκολη!Στην σελίδα του ταμείου όπου και είστε ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας απλά συμπληρώνετε το πεδίο που λέει password και επιβεβαίωση password.Ο κωδικός που θα βάλετε θα είναι σε συνδυασμό με το email σας τα στοιχεία εισόδου σας στο σάιτ από εδώ και στο εξής και τα στοιχεία σας θα είναι αποθηκευμένα ώστε σε μελλοντικές σας αγορές να μην χρειάζεται να τα ξανασυμπληρώνετε!Και αν ξεχάσετε τον κωδικό σας δεν τρέχει τίποτα αφού πατώντας το κουμπί ''Ξέχασα τον κωδικό μου'' θα σας σταλεί ένα email με ακριβείς οδηγίες για το πως θα ανακτήσετε τον κωδικό σας!

Στην περίπτωση που δεν διαθέτετε email μπορείτε να μας καλέσετε στο 210-6655000 και να βάλουμε τηλεφωνικά την παραγγελία σας ευκολα και γρήγορα!


Παράδοση & Επιστροφές


1. Χρειάζεται να καταβάλω τα έξοδα των ταχυδρομικών τελών για να επιστραφεί το προϊόν;


Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος, σε ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ, λόγω λάθους εκτίμησης του πελάτη, ο πελάτης μάς αποστέλλει πίσω  το εν λόγω εμπόρευμα με την εταιρεία και Easy Mail και χρέωση της SportGallery Ε.Π.Ε. Το νέο εμπόρευμα θα αποστέλλεται  σύμφωνα με την πολιτική παραδόσεων της εταιρίας. Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή εκπίπτει λάθος της εταιρίας, τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του νέου προϊόντος τα αναλαμβάνει η εταιρία.


2. Πόσος χρόνος απαιτείται για την αλλαγή προϊόντος;


Στόχος μας είναι να αποστέλλονται οι αλλαγές  εντός 24 ωρών από την παραλαβή της επιστροφής σας. Στη συνέχεια, εφαρμόζονται οι συνήθεις χρόνοι παράδοσής μας.


3. Θέλω να επιστρέψω τα προϊόντα μου, αλλά είμαι εκτός των 15 ημερών


Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα γίνονται δεκτές.


4. Τα προϊόντα μου είναι ελαττωματικά - μπορώ να τα επιστρέψω;


Ναι. Παρακαλούμε να τα επιστρέψετε με το συνήθη τρόπο. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία σας, καθώς και κάθε πληροφορία, που νομίζετε ότι μπορεί να είναι χρήσιμη. Εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, θα γίνει αλλαγή.


5. Γίνεται επιστροφή χρημάτων;


Ναι. Σημειώνουμε όμως, πως καμιά επιστροφή χρημάτων δε γίνεται για οποιαδήποτε προϊόν, εάν αυτό έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο η συσκευασία του. Η επιστροφή χρημάτων  πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης σε προσωπικό σας τραπεζικό λογαριασμό εντός τριάντα (30) ημερών.

Κατόπιν απαίτησης επιστροφής χρημάτων , η ευθύνη για το προϊόν καθώς και τα έξοδα μεταφοράς του βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση και για την καλύτερη  εξυπηρέτησή σας ενημερώστε μας  τηλεφωνικώς στο 210 – 6655000 ή με email στο support@sportgallery.gr.


6. Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;


Η παράδοση των άμεσα διαθέσιμων προϊόντων πραγματοποιείται εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Στον ακόλουθο πίνακα μπορείτε να συμβουλευτείτε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας:
Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων:
Άμεσα διαθέσιμα: παράδοση εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Μη άμεσα διαθέσιμα: παράδοση εντός 2-5 περίπου εβδομάδων
Μη διαθέσιμα: εξαντλημένα προϊόντα


Πληρωμές


1. Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;


Το ηλεκτρονικό κατάστημα Sport Gallery αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, διασφαλίζονται ως απόρρητες.
Η Sport Gallery συνεργάζεται με την τράπεζα Alpha Bank, η οποία χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση μέχρι 256-bit, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού της πιστωτικής κάρτας, του ονόματος και της διεύθυνσή σας, ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους στο Internet.


2. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;


Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται σε 4.9€ ευρώ για όλη την Ελλάδα.Η αντικαταβολή χρεώνεται με 1€.Για τις παραγγελίες άνω των 80€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν και ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με 1€ σε περίπτωση που έχει επιλέξει να πληρώσει με την μέθοδο της αντικαταβολής.


3. Τι επιλογές πληρωμής έχω;


Το SportGallery.gr σας προσφέρει 3 διαφορετικούς Τρόπους Πληρωμής:
α. Με Αντικαταβολή
β. Πληρωμή με Πιστωτική Κάρτα
γ. Πληρωμή με Paypal


4. Σε περίπτωση που δεν διαθέτω πιστωτική κάρτα μπορώ να πληρώσω με τη μέθοδο της αντικαταβολής ;


Ναι φυσικά! Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με μετρητά τον courier μόλις σας παραδώσει την παραγγελία.