Για αγορές άνω των 20 € ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 210 66 55 000
0

Σωστή Προπόνηση!

09/09/2019
από sportgallery.gr
Όταν κάποιος έχει «καλή φυσική κατάσταση», έχει καλή σωματική απόδοση και μπορεί να επιδίδεται με άνεση στις απλές καθημερινές του δραστηριότητες (εργασία, διασκέδαση, άθληση κ.ά.). Η φυσική κατάσταση είναι δείκτης της καλής βιολογικής κατάστασης και αποτελεί τη συνισταμένη πολλών παραγόντων.

Προκειμένου να παραμείνουμε υγιείς και σε φόρμα, πρέπει να ακολουθήσουμε και τη σωστή προπόνηση έτσι προτιμήστε την ποιότητα από την ποσότητα. Δεν χρειάζεται να γυμνάζεστε πάνω από 5 φορές την εβδομάδα, και όχι για περισσότερο από μία ώρα κάθε φορά. Αυτό που μετράει είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα της προπόνησης. Έτσι θα είστε υγιείς, γυμνασμένοι και θα επιτύχετε το καλύτερο αισθητικό αποτέλεσμα.

Δώστε προσοχή στην εκτέλεση. Χωρίς σωστή εκτέλεση και ευθυγράμμιση, η άσκηση θα είναι από αναποτελεσματική μέχρι επικίνδυνη.
Μην επαναλαμβάνετε τις ίδιες ασκήσεις, δύο μέρες στη σειρά. Εναλλάξτε αεροβική άσκηση και προπόνηση με βάρη, για να δώσετε στους μυς σας χρόνο να συνέλθουν από την δουλειά που κάνατε.

Συμπεριλάβετε τα βάρη στο πρόγραμμά σας. Πάντα να περιλαμβάνετε κάποια μορφή προπόνησης αντίστασης στο πρόγραμμά σας, αφού είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να δώσετε σχήμα στο σώμα σας. Η προπόνηση με βάρη θα τονώσει επίσης τον μεταβολισμό σας και θα καίτε περισσότερες θερμίδες όταν ξεκουράζεστε.

Τέλος ζητήστε τη βοήθεια του προπονητή μην διστάσετε. Ο γυμναστής είναι εκεί για να σας δείξει την σωστή εκτέλεση μιας άσκησης που σας δυσκολεύει. Είναι ο μόνος τρόπος για να αποφύγετε τους τραυματισμούς και την καταπόνηση σας.